Adb-Gb Hamileliğim ve yine şekerim yüksek Şuan 30. Haftadayım bişey yemeye içmeye korkar hale geldim. Sizler neler yiyip içiyorsunuz birbirimize öneriler verelim varsa güzel tarifler paylaşalım