Bilge_kalkan elinde imkan varsa yat tabi ki ama korkarak daha kötü olur benim 1. Hep kanamalı düşük riskliydi hatta erkek olunca öyle oluyor dediler 12 yi geçersen rahat edersin dediler erkek oldu 14 gibi falan rahatladım doğuma kadar imkan varsa dinlen yoksa doktorum sağlıklıysa yaşar yoksa zaten düşer demişti korkma fazla da akışa bırak