Hanimeller Merveeenurrr bende de söyle oluyor alt tarafa arada bi böyle bıçak saplanır gibi bi ağrı giriyor saniyelik sonra geçiyor dün 3 kez oldu bugün hiç olmadı 38 haftalığız bu arada
FatmaE Merveeenurrr ayy ben daha 28. haftadayım ara sora bende de oluyor erken değil mii korktum valla ilk hamileliğim 🥺🙈🙈🙈
Aysegulll54 Merveeenurrr Bu haftalarda böyle şeyler olması normal doktorum bana bebek artık kanala yerleşmeye çalıştığı İÇİN oluyor demişti
Aycan1 Hanimeller bendede aynı şekil oldu bende 38 haftalık oldum ama ara ara sancım gelip gidiyor 3 . Doğumum olcak nasipse
Merveeenurrr Aysegulll54 evet olabilir . Günler geçtikçe acaba doğum mu başlıyor diye her ağrıya acabayla yaklaşır oldum
Aysegulll54 Merveeenurrr Evet son zamanlar insan öyle oluyor Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
Canankara1992 37 oldum 2 aydır o sızı var saniyelik giriyor geçiyor aşırı acı veriyor sanki canımı çıkaracaklar o derece gün içinde 2-3 kez oluyor bazen olmuyor
Merveeenurrr Canankara1992 evet bir anda ağrı girip çıkıyor ama ben gün içinde çok yaşıyorum özellikle bebek hareket ettikçe daha sık oluyor.
Aycan1 Hanimeller kaç haftalıksınız yani doğum sancısı değilde yalancı sancı diyebiliriz bide bebek asagı dogru rahime baskı yaptıgı için ondan o şekil oluyo
Aycan1 Hanimeller aynıyız bende 38+1 oldum bu gece Allah’ım saglıkla alsın kucagımıza bu hafta pazartesi gitcem hastaneye kontrole tekrar bakalım ne dicek kaç kilo olmus ve doğum ne zamn çatı muayenesi de yapar kesin kac cm açılma var diye Allah’tan hayırlsıı diyelim 🤲
Hanimeller Aycan1 valla ben doktora sordum çatı muayenesi yapacak mısınız diye hayır dedi sancılı gelirsen yaparız ben pek anlam veremedim dediğine
Aycan1 Hanimeller olurmu yapıyolar genelde kaç cm açılman var diye benim ikinci oğlumda hiç sancım yoktu muayneye gitmiştim rasgele çatı muayenesi yaptı 4 cm açılmam var haftamı doldurmama 3 gün kalmıştı o gün doğuma aldı beni suni sancıla doğum ettim
Hanimeller Aycan1 ya işte bende o ihtimalleri düşünüyorum ama doktorum inatla çatı muayenesi yapmıyor