annehomelif Papatyaebru meraba bende detaylı ulstrasyona haftaya hirecem mecburi mi o ulstrasyona girmek
Meliksah1453 Papatyaebru bişey sorucamda detaylya girmek için kendi doktorumuza mı randevu almk gerekiyor yoksa perinatoji bölümüne mi. . .
Kbr_sn Emferr 12 de dediler bebekfin pozisyon göre değişir kızımda 20 haftalık olana kadar goremiyoz dendi oğlum 12+5 te erkek dendi
Demet-Eser 18de ogrenebildim şükür çam sakura hastanesinde yamilmaz insllh doktor emjn olmadan soylemiyordum dedi ama yinede tereddüt ediyorum
Papatyaebru Meliksah1453 kendi doktorunuz yönlendirme yapıyor zaten sisteme giriş yapıyor sonra usg gidip gün alıyorsunuz onların dediği saatte gidiyorsunuz
Gulates35 16 Haftalığım 12. Haftam da sorduğum da 18 . Hafta da net bir şey söyleyebiliriz cihazlarımız iyi değil demişti nasipse 2 hafta sonra öğrenmeye gidicem