asell13 bulantım çok şükür yok ama hissiyatı akşamları arada tutuyor ve gerçektende çok kötü bir durummuş 2 gebeliğimde de hiç yaşamamıitım tiksinmelerimde arada oluyor iştah epey bi yerinde sürekli acıkıyorum resmen doyma hissiyatımı almışlar gibi burunda ve boğazda kuruluk var ve bu çok rahatsız ediyor sürekli su içiyorum ve sürekli wc deyim zaten normalde ya yemek yerken yada wc de yakalarsınız beni o derece uyku halide cabası bide genital bölgemde varis var o rahatsız ediyor beni ağrı yapıyor