Ladyss günde dort kullanıyordum ve özellikle saglik ocağındaki doktoruma belirtiyordum gunde 4 Yazın diye öylece rahatça aldım. Ama gunde bir iki yazsa elinde biter ama sistemde hala var diye göründüğünden sigorta karşılamaz. Bir iki defa da annem ve arkadaslarim
Üzerine yazdırdım eczaneden aldım yedekte tutuyordum hep.