gncglozclk 29 haftalık hamileyim rahım agrısı yasadım bı anda oldu hala da oluyor sızı gibi canım yanmıyor suan ama normal mi ki yasayan var mi bebegın bası da 28 de gittim de asagdaydı doktor rahım agzı kapalı normal dedi acaba Baski mı yapıyor ki
3prens1prensesmom gncglozclk gebelik sayisi arttikca daha erken vajina agrisi yasandigina inanir oldum cunku 20li haftalarda bi basladi 34+5 oldum hala devam ediyor 🤦🏻♀️ hatta bugun yolda yururken makatta baski oldugunu hissettim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
3prens1prensesmom gncglozclk gebelik sayisi arttikca daha erken vajina agrisi yasandigina inanir oldum cunku 20li haftalarda bi basladi 34+5 oldum hala devam ediyor 🤦🏻♀️ hatta bugun yolda yururken makatta baski oldugunu hissettim 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Melekler12 gncglozclk benim oğlum 20 inci haftada doğum pozisyonunu almıştı ilerki zamanlarda çok rahim ağrısı yaşadım 33 den sonrası fenaaaa sağlıkla kucağına al canm ❤️