Duygubulat Kızlar 7+6 dayız yemek yiyorum 2 dk sonra sanki hiç yememişim gibi geri acıkıyorum midem kazınıyor resmen. Ama bir yandan da bulantılarım çok fazla. Benim gibi olupta çözüm bulanlar var mı?