hasretakkus benim karın agrilarim oluo acba normalmidir beni bazen uyutmiycak dereceye kadar getirio o karin agrisi bazen yerini bi sıkışma gibi kasilmaya birakio kendini acaba bunlar normalmidir ?
Mela hasretakkus 27+5im bende de oluyor zorlayarak gaz çıkarıyorum gazdan sonra rahatlıyorum özellikle sola yatinca ve bİraz yuruyunce gaza iyi geliyor bide ufak adt sancisi gbi oluyor arada kasılma ile ama doktorum takip et düzenli ise gel dedi benim düzensiz aralıkları o yüzden dinleniyorum soda iyi geliyor yinede doktora danisin ve takip edin duzenlimi
Yalinn8 hasretakkus inan normal mi bilmiyorum, 26 yim bende de oluyor ama surekli ve devaminda urkutucu bise olmadigi icin kafaya takmamaya calisiyorum ama bildigin karin agrisi
hasretakkus Mela yok düzenli degil bende o kasilmalarin nedenin gaz oldugunu dusunuoyrm ama karin agrisi neden oluo onu anlmiorum cok rahatsz edio
hasretakkus Yalinn8 ister istemez insan cok korkuo kendinden cok acaba bebege bisey olcakmi die korkuo heleki ilk olunca
Yalinn8 hasretakkus evet tabi, benim de ilk, butun kaygilarimiz onlarla ilgili, ben kabizliktan da kaynaklanabilecegjnj dusunuyorum bh agrinin, sen de var mi su an yapamama durumu?
hasretakkus Yalinn8 hemde nasil cok afedersiniz bende basur memeisde oluştu hareket edemiorum acıdan 😔
Yalinn8 hasretakkus bak ondan da olabilir ben ne zaman yapamasam karın agrim oluyor, senin de ondan olabilir. Zorlamamaga calis, merhem kullanabilirsin aslinda bi dr una sor istersen
Ayseleraslan Doktorunuz magnezyum ve kalsiyum yazmadımı onlar ağrılara ve kasılmalara iyi geliyor sanırım bana bu hafta yazdı bende 27.haftadayım