Tucemsiiii Kızlar bebeğim 2 ay 4 günlük. Göğüs ucum olmadığı için ilk bir bucuk ay silikon ile emdi daha sonra ucumu tutmaya başladı 20 gündür silikonsuz emiyor ve göğüs yapım büyük olduğu için kahverengi kısım çok geniş yani doğru tutuş olmuyor sadve ucunu alıyor buda yara yaptı özellikle sağ göğsüm. Emzirirken ağlamamak için zor tutuyorum kendimi. Lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum arada zeytinyağı da sürüyorum ama lütfen yaptığınız ve geçirdi dediğiniz önerilerinizi bekliyorum çünkü felaket durumdayım
OziC Tucemsiiii eczaneden Bepanthol plus alın onu kullanın bol bol havalandırın kuru kalsın. Emzirmeden önce kremi silin göğsünüzü yıkayın. Kahverengi alanı komple alması mümkün değil olabildiğince düzgün pozisyon da emzirmeye çalışın bende ilk bebeğim de ucum olmadığı için 5 ay yaralar çatlaklar ile acı çektim Bepanthol plus kurtarıcım oldu inşallah çabucak geçer sizin de
HusnaNur1107 Tucemsiiii benim öyle olmuştu her emzirme den sonra karbonatlı suyla göğsümü sildim geçmişti
Aylzanne Tucemsiiii zeytinyağı ve tahin yaği sür buzdolabı poşetini kesip oraya koy nemli kalsın o şekilde geçiyor
OziC Tucemsiiii ayva çekirdeği, tahinin biriken yağı, karbonatlı su, kendi sütüm, Lansinoh, garmastan pomad, zeytinyağı daha aklıma gelmeyen vardır kesin bunlar hiç işe yaramadı bende ama garmastan pomad denemediysen onu da dene oda çok etkili
Tucemsiiii OziC ay denicem. Gördüğüm emzirme videoların da kahverengi kısımk doğru alırsa yara olmayacağını diyordu. Ve gördüğüm videolardaki gibi değil benim göğsüm yapısı çok farklı
Tucemsiiii Mommnurse bunu hamileleyken de duymuştum mutlaka denicem. Ayvanın çekirdeği zaten az bişey suda kalsa bile jel kıvamına geliyor.. teşekkür ederim
OziC Tucemsiiii benim de şuan kahverengi kısım çok fazla geniş bebeklerin komple alması mümkün değil ilk bebeğimde de öyleydi doktor da demişti bu geniş alanı küçücük ağız nasıl alsın diye. Sadece alt kısmı biraz daha geniş almasını sağlayın
Mutlu1anne- Tucemsiiii gümüş kapak kullanan arkadaşlarım ailem herkes çok memnun yara yapmadı hiç ama yarayı düzeltirmi denemek lazım
HusnaNur1107 Tucemsiiii 1 haftada geçti ılık suyla 2 çay kaşığı karbonatı yapıyodum tülbentle sürüyodum emzirdikten sonra her günde değiştiriyodum suyu ama her emzirmeden sonra yap olurmu emzirirken de ılık suyla sil allahın izniyle tez zamanda geçer
OziC OziC göğüs ucunu kesinlikle nemli bırakma yaraların kurumama sebebi ucun nemli kalması. Ben emzirme aralarında geceleri göğüslerim açık uyurdum iki günde kurudu o zaman. Nemli kaldıkça yaralar taze kalıyor
Mermicek-annesi Ayva çekirdeği ve organik Gül suyu jel olarak göğüslerinize sürünüz çok iyi geliyor Muş bende hazırlıycam doğum için ☺️
Tucemsiiii OziC kremi sürüp bekliyorum hemen sütyeni takmıyorum ama yinede nemli kalıyor galiba. Biraz bekledikten sonra yıkasam kremin etkisi olur mu ki acaba. Çünkü bu zamana kadar kremli şekilde sütyeni giyiyordum. Belki de o yüzden geçmedi
OziC Tucemsiiii evet mesela emzirmeden sonra göğsünü sil sonra kremi sur 10 15 dk bekle ve sil sonra açık bırak kurusun atıyorum yarım saat açık bırak bırakabildiğij kadar yani. Tekrar emzireceğin zaman karbonatlı su ile sil mesela yada kızdırıp soğumuş zeytinyağı sür 5 10 dk bekle sil emzir gibi gibi ama kuru tut. Bende kremi sürüp sütyeni atleti kapatıp öyle duruyordum ve hep nemli kalıyordu orda hata yapıyordum işte meğerse kuru kaldıkça yaralar toparlıyormuş üstüne de Bepanthol plus kullanmaya başlayınca geçti gitti
asell13 Tucemsiiii aylarca çektim göğüs ucum olmasına rağmen ne denildiyse yaptım en son gerçek zeytin yağı bol sürdüm streçledim öyle öyle geçti emzirmeden önce de sürekli göğsümü sütümle ıslatıp öyle bebeği emziriyodum kuru emincede yine çatlıyor
Yigit_Yagiz_Moms Tucemsiiii benimkini sadece lansinoh geçirmişti ekstra bişey kullanmadım bol bol sık sık sür
Tucemsiiii Yigit_Yagiz_Moms kremi nası kullandınız? Ben de kullanıyorum ama geçmiyor. Kremi sürüp biraz açık şekilde bekliyorum sonra sütyeni giyiyorum ama krem kurumamış oluyor. Nemli kalıyor o yüzden mi geçmiyor acaba
asell13 Tucemsiiii aynen canım 2 kere aynı göğsümle emzirdim streçlediğimi temizledim diğer göğüsüme geçtim emzirme bitinçe yine yağladım pamuk kattım önüne sırayla bu şekilde iyileşene kadar devam ettim 1 haftaya toparladı 20 güne tamamen bitti