En son 26 haftalık iken gitmiştim ve bugün tam 32 haftalık olduk 6 haftadır gidememiştm tam kontrol gunumde doktorum yurt dışına kongreye gitti 2 hafta yoktu o yüzden kızımı bayaaa özledim yüzünü de göstermedi hiç bu zamana kdar o kdar heyecanlıyım ki inşallah yarın yüzünü gösterir nasıl büyümüştür şimdi 😍😍 siz kaç haftalık oldunuz annisler yarın kontrole gidenler kimler 🥰