Ess23 Kızlar merhaba Şekerim çıkmadı bebişte sağlık sorunu yok benim gibi olupta kaçıncı haftanızda doğum yaptınız? Sıvı fazlalığı erken doğuma yol açıyormuş endişeleniyorım
0911 Ess23 hem şeker hastasiyim hem suyum fazla oluyo hamilelikler de ilk oğlum 36+3te 2. 39+3suni sancıyla doğdu gelmeye niyeti yoktu
Ess23 naneliseker_ inşallah ya 🤲🏻 ama doktorlar bir sebep aramak için bir sürü tetkik yapmamı istiyor bu aşama beni gerdi baya
naneliseker_ Ess23 valla bana şeker var denildi evde olctm sekeri olan biri sonuçları öyle düşük çıkmazdı. Dahada ölcmedm az dikkat ediyorum o kdr.
Ozr42 Benim 25. Haftada çıktı diyet yaptım bir nevi karbonhidrat şekeri kestim. 28. Haftadayım ve suyum normale döndü ama şuan rahim ağzı kısalığından erken doğum riskim var yatış yapıldı.
Kubrabaytekin Ess23 benimde ilk gebeligimde suyum fazlaydı sekerim çıkmadı. Doktorum tatliyi kes demişti işe yaradı suyum normale döndü ama 5cm açılmam olmustu. Ayakta kalmayın tatlıyı kesin inşallah normale döner
Ozr42 Kubrabaytekin acaba su fazlalığı böyle durumlar yapıyormuki erken doğum tehdidi yapıyordu. Normale döndüğünü çarşamba günü öğrendim. Perşembe günüde lekem geldi doktor rahim ağzının kısaldığını söyledi. Aklıma da hiç gelmedi düzeldi diyince doktor. Siz böyle diyince şuan aklıma takıldı.
Masal-10 Ess23 25.haftada fazlaydı 29 olcaz azaldı . Bu haftalarda yüksek çıkıyor heralde canım doktorum çok yüksek değil ama dikkat edelim dedi geçti şükür . Şeker karbonhidrat ve meyveyi azalttım bende normale dönmüş