Saravi 35+5teyim henüz bugün kasik hizamda küçük küçük hareketler hissettim hep aksamindada bir aile büyüğümüz gobegin düşmüş geliyo heralde dedi. Gercekten gobegim inmiş olabilir mi yada bu doğumun habercisi mi bilen var mi
Gamzemazlum Saravi 2 haftadır cevremdekiler de bana aynısını diyor göbeğin aşağılamış , miden boşalmış doğumun yakın falan diyolar bana dediğim gibi 2, 3 haftadir diyolar ama gelen giden yok. 38+4üm bu arada 🤣
OziC Saravi bana saçma geliyor ilk bebeğim 39+3 de doğdu herkes karnın yukarı da düşmemiş kesin sezaryen olursun dedi hep ama ben normal doğurdum karnım düşmeden 😂😂
busraayksll Öyle derler ama karşılığı nedir bilmem bana da daha yukarda doğuma var dediler bende 35 deyim