Aysennur1 Kızlar kaçıncı haftada hissettiniz 17 haftalık hamileyim göbek deliğimin sağ alt tarafında bişey hissediyorum ağrı desem değil değişik batma gibi de böyle karnımı izliyorum oynuyo gibi böyle anlamıyorum ilk gebeliğin normal mi sizce
Azraa33 Aysennur1 16 bitti öyle hissettim içinde birşey kayıyor gibi oluyor hissetmeye başlamışsınız ne güzel 🥰
Gamizzzz Aynen erken canım ben 20 den sonra hissetmeye başladım karnımi dikkatle izlediğimde sanki kalp atışı dişarıdan karnımda seyirme yapıyor gibi geliyor ama bu normal mi bilmiyorum 🥹
Aysennur1 Azraa33 bişey oramı oyuyo gibi değişik izlediğim zaman da bi şey var yani tecrübesiz olduğum için belki ayırt edemiyorum
Dpdpdp Şu an 18+6 yım. Bariz bi şekilde 1 haftadan fazladır hissediyorum. Bugün karnımı izlerken video çektim dışarıdan fark ediliyor oynadığı, babası da hissedebiliyor maşallah💙