Aglryz Kızlar selam 36. haftadayım her iki göğsümde özellikle uç kısımlarda hassasiyet, acıma ve her iki göğsümde de ateş var gibi. Gümüş kapak taktım çıkardığım zaman daha da arttı, aranızda böyle bir şey yaşayan var mı? Normal midir?
aysegullozdm Aglryz ben 25 . Haftadayim göğüs uçlarımda ara ara oluyor yanma ama gogsum aşırı sis ve ağrıyor sertleşmiş ne yapicam bende bilmiyorum 😬
Aysegul166 Aglryz henüz 7 haftalığım bu sorun bendede var sütyen takamıyorum ama bi problem olabileceğini hiç düşünmedim tecrübeli olarak kime sorsam normal olacağını söyledi göğüslerim 75 bile büyük geliyordu şuan 85 kıvamında dahada büyüyeceğini söylüyorlar
Aleykck @“Aglryz” Bende 38 haftalığım ve benimde 37 haftada başladı ben göğüs kremi sürüyorum biraz rahatlatıyor
Elifarikan 10 gün önce yaşadığım bir olay kızlar mastit oldu göğsüm. şişlik,şekil bozukluğu, ağrıyan göğüste ateş gibi şikayetiniz varsa doktora gözükün muhakkak