Hanımlar ben yaşadım sizler yaşamayın diye yazıyorum benim doğumum normal doğum planıyla başlayıp sezaryenle bitti suyum geldi 12 saat boyunca normal doğum için uğraştılar süreklik açıklığa bakıldı bugün bebeğimin vucudunda enfeksiyon çıktı o yüzden küveze alındı suyu gelen bir annenin çok fazla beklememesi gerekiyormuş bebekte enfeksiyon oluşuyormuş aklınızda olsun ben böyle bir sıkıntı yaşadım sizler yaşamayın umarım bebek bekleyen tüm anneler kolaylıkla kucağına alır