Yesim_Ercan aynı haftalarda bende yaşadım canım herhalde dedim bu ağrı benimle dokuz ay devam edecek dayanamadım fizik tedavi bölümüne gittim yapabileceğimiz bir şey Yok dedi jel verdi.onu da ben kullanmak istemedim.dikkat ettim belimi yoracak işler yapmadım sıcak tutmaya çalıştım.Eğilip doğrulurken kontrollü olmaya çalıştım.onlar da hafifletti ama çok da işe yaramadı. Bi aydan fazla sürdü sonra kendiliğinden geçti.geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifasını versin inşallah