Oscarito41 Herkese 37+1 haftadan selamlar… Yarin kontrol var gun verirmi sezeryan icin doktorumuz bilmiyorum… Bebislerinizin kglari bu hafta nasildi.. birde kocaeli sehir hastanesine giden arkadaslar kacinci haftaniza gun verdiler sezeryanda
Mzgnn0234 Oscarito41 gün verirler bende 36+5 te aldım geçen hafta. 6 kasıma gün verdi. Bugün 37+4 3740 gram di kilosu 38 haftalık alabiliriz dedi doktor 🧿 🤗 ikinci gebelik ilk çocuğumda 41 hafta 4.200 doğdu
Melek-Gundogdu 37+0 da benim 3100 Gr çıktı yakın arkadaşımla gittim bir hafta aramız var arkadaşıma 10 kasıma doğum günü verdiler. Bana sen bekle normal pozisyonda dedi hekim. Şehir Hastanesi’nde muayene oluyoruz.
Melek-Gundogdu Oscarito41 Şehir Hastanesi’nde aynı hekime randevu almak zor olduğu için arkadaşımın Dr ismini bilmiyorum benim doğumumada ebe girecek. En son Lale hanıma gittim.