Pamuk merhaba kaderdaş🌸
14.haftamda olmuştum yarın 29 hafta olcam inşallah
Bana hayal gibi geliyordu bu haftalar.. ama sabır ve biraz rahat olmak sanırım herşeyin ilacı. 25 e kadar sürekli kustum bulantı ilacı içtim. 25 den 27 den sonra mide yanması ve mide kramplarım başladı mide koruyucu içmeye başladım. Kaburgamı tekmeliyor dikişi tekmeliyor kıpır kıpır maşallah benimki.. büyüdükce rahatlamıştım ama bu ara dikişler mi desem karnımın yanları mı desem arada batar giriyor artık bunlar hep normal geliyor. Kasılma toparlanma olmasın yeter diyorum. Ağrılarada alıştı bu bünye kafamda büyütmediğim sürece iyi geçiriyor. Artık öyle yatmıyorumda baya ayaklandım niyeyse bir rahatlık geliyor ilerledikçe.. daha güzel haftaları hepimiz görelim inşallah