Kızlar 34 haftalıgım bugün muayene oldum suyun çok azalmış dedi sınırda dedi doktorum.. ve nst gönderdi beğenmedi birşeyler ye tok karnına tekrar nst çekilecek dedi bebek hareket etmemiş.. tekrar çektirdim sağa sola döndüm ki hareket etsin diye az da olsa hareket etti ve doktorum sonucuma nst beğenmedim bebek hareket etmesi lazım dedi 20 e yakın hissettim ama yetersiz demekki olmuş… risklisin dedi 10 gün sonra randevu vermişti 10 gün değil cuma tekrar gel muayene ve nst dedi 🙄 panik oldum ve bebeğin hareketlerini mutlaka kontrol et 7/24 dedi hareket azalması az da olsa beni mutlaka özel numaramdan ara dedi 😑 muz ye ve bol su iç dedi… kızlar başınıza böyle bir durum geldi mi bilgisi olan yardımcı olur mu bana? Bu arada özel hastanede doktorum ve ikinci gebeliğim 🩷