Merhaba arkadaşlar bugün kahvaltı sonrası birden bı halsizlik yorgunluk oldu ve sonrasında el bacak bileklerim kemiklerim sızlamaya başladı şuan daha fazla ağrıyor heryerimi koparıyorlar Sanki hele basım çok kötü yürüyecek halim kolumu kaldıracak dermanim yok ne yapmalıyım sizde ben gibi olup da nasıl duzeldiniz hastaneye git diyenler olucak arabamız yok sürekli komşu çağırmak istemiyorum doktora gitsemde pek ilgilenmiyorlar