Seguemka ilk bebeğimde 6 hafta ile bulantı kusma koku hassasiyeti başlamıştı ve dibine kadar yaşamıştım 4 ayın sonuna kadar 8 kilo vermiştim. Bir şey içip yiyemiyordim. Boş oda insana kokar mi. Ayy hatırladıkça kötü oldum şuan 😂 şimdi yine 6 haftalığız elhamdülillah çok şükür şuanlik bulantı vs yok sadece sabah kalkar kalkmaz aşırı bir halsizlik oluyor hemen bir şey yemem gerekiyor yoksa bayılacak gibi oluyorum. Onun haricinde halsizlik, sırt ağrısı ara sıra kasik ağrısı eşlik ediyor. İnşallah bulantı olmadan sonuna ilerlerim. Evde bir bebis daha olunca hasta olmak çok çok zor oluyor. Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun 🤲🏻🥰