Kızlar bu ay son bu ay tutmazsa ameliyat olucam artık her ay yumurtlama görüp değerlendirmeme rağmen tutmuyor iki gün önce doktora gittiğimde solda Yumurtan 19 ml olmuş sagdada Yumurtan büyümüs her iki tarafta da yumurtlama oldu laf arasında sagdakini unuttum kaç boyutunda olduğunu ama işte ovalsayon yapıyor tam yumurtam çatladı dedim tekrar çift çizgi cıktı ne yapmaliyım