Ciceklibahcee Kızlar göbeğime vuruyordum 11 haftalık olduk göbeğimde vuracak yer kalmadı resmen başka nereye vurabilirim iğneyi :/
December Ciceklibahcee kol veya bacaktan da vurulabiliyor. Ben göbekten yaptım çok acıdı artık bacağımdan yapıyorum yine acıyor ama gobek kadar değil. Zaten mosmor yapıyor hemen.
Kediannesi1 Ciceklibahcee koldan yapılıyor en rahat ben o haftalarda bir gün sağ kol bir gün sol kol bir gün göbek deliğinin sağından bir gün solundan gibi her gün değiştirerek yapıyordum göbeğim büyüyünce tamamen kola geçtim
BirazbundanBirazondan1 Ciceklibahcee koldan e bacaktan da vuruluyor. Sırayla vuruyordum. Eşinizin yanlış vurduğunu düşünüyorsanız sağlık ocağına gidin orda nasıl yapılır anlatırlar.
mrsmom_ Ciceklibahcee ay bnmde bazen öyle oluyor. Bende 22 yim icime sinmedi bacaga gectim çok yaktı gobege geri dondum iyice gerginlesince ne yapacagim bilmiyorum cok da yanıyor hiç cozum bulamadim buna🥲 buz tutuyorum vurmadan once 3 dk falan bi nebze iyi oluyor
Ciceklibahcee December ya göbeğim aşırı iyiydi şimdi eşim koldan vurdu resmen felç kalmış gibi yaktı ağrıdı bünyesel değişiyor mu bu ağrı anlamadım
December Ciceklibahcee kasa denk getirmiştir belki bacak daha kolayıma geliyor benim yumuşak bolgeye yapıyorum. Karnım cok sert yapamıyorum. Kolum da tersime geliyor.
Kediannesi1 Ciceklibahcee YouTube den videolarını izleyin daha iyi olur karın çok rahat oluyordu da koldan biraz yakıyor evet