[silindi]
[silindi] yolk sac o canım
[silindi] yolk sac oluşmuş bebişi görürsünüz bir kaç güne
fizikcianne
Yani boş gebelik olamaz değil mi ?
Yolk sac oluşmuş haftaya bebişi de görebilirsin canım
Odininmamisi teşekkür ederim ☺️
[silindi] boş gebelikte yolk kesesi olmaz
fizikcianne çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun
mavideniz6 teşekkür ederm 🙂