Izm123
Kızlar yeri azaldı biliyorum eskisi kadar hareket etmeyecek. Ama ne kadar az olmalı yani ne kadar olursa hareketlerini suphelenmeliyim. Doktorum hareketleri azalirsa hemen gel dedi çünkü 38+4 olduk. Artik daha cok rahim kasilmasi hissediyorum çünkü