Fmom merhaba ben ilk bebeğimde Abdülkerim beye kontrole hep gittim ancak planlı sezeryan olmadığım için o akşam kim nöbetçiyse onunla giriyorsun şuan ikinci hamileliğim hala tam karar vermedim özel mi devlet mi olsun diye ancak devlette olursam Abdülkerim beye sezeryan olmak istiyorum