Merhaba herkese, 32+6 haftalık hamileyim. Sürekli balon, egzoz kokusu, ince lastik kokusu aşeriyorum. Plastik tarzı o koku bana aşırı cazip geliyor. Daha önce kömür vs yiyenleri duymuştum aşerdiği için ama ben ilk kez böyle bir şey yaşıyorum. 3. Trimesterde başladı. Yaşayan var mı aranızda? 😅😅