Hanımlar merhaba bir kaç tane post açmıştım belki hatırlayanlar vardır geçen ay adete 5 6 gün kala korunmasız ilişki oldu adetim test yaptım silik çıktı kan verdim 0.30 çıktı yani negatif dünde idrar testi yaptım negatif ama hala adet olmadım bugün doktora gittim ultrason ile baktı rahim boş görünüyor dedi ama geç döllenme olabilir tekrar kan ver dedi adet söktürücü de verdi ama ben hiç gecikme yaşamazdım başına böyle bir durum gelen var mı korunmasız ilişki üzerinden 11 12 gün geçti