Hsrt80 Ozgesari üzülmeyin çok kötü birşey değil ben tiriyot amaliyeti oldum ve üstüne hamile kaldım tiriyotlerim komple alındı ve ilaçla destekledim 33.3 ikizlere hamileyim Rabbime şükürler olsun hiç sorun yok 175 lik ilaç kullanıyorum
Ozgesari Çok teşekkürler aşırı yorgunum ve miden bulanıyor yediğimi çıkarıyorum üstüste geldi her şey duygusallaştım :( inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız.ikiz oldugunu ne zaman söyledi doktor hemen kalp atışını dinlediğinde çıkıyor mu