Ben 4 kere geçirdim bi genetik test yaptırm bi de eşiniz sperm testi yaptırsn yumurtann veya spermin kalitesiz olmasından ya da genetik bi anomoli kaynaklı kimyasal oluyormuş bi kere olunca sorun yok ama 2 yada daha fazla olunca araştrmak gerekiyormş ben 1,5 senedir deniyorm geçen ay çatlatma yaptm tutmadı bu ay aşılama denicez inşallah sağlıkla ilerler 🙏