Hiç düşünme aziz bebe ve idil baby hastane cikis setlerinden al 3-4 takim, zaten onlar yenidogana gore oluyor bedeni yok ben 3 takim 10 lu 2 takim 5 li bikac tane de 0-3 tulum, yine 0-3 alt ust takim ve citcitli bady aldim. Biz sulalece aziz bebe kullaniyoruz en az 5 cocuk büyütme garantisini ben bile veririm yani 😂 tabi düzgün kullanildiginda, kesinlikle cekme,deforme vs. olmuyo idil baby de ayni kalite fakat biraz daha pahali. Ayrica hicbir markada gormedim ama bu iki markada bütün kiyafetler kendinden eldivenli ve muthis birsey. E-bebek te var bu markalar ve instagramdan azizbebee diye aratirsan cikan sayfada da urunleri bulabilirsin..💕