Kızlar bebegi yan yatan var mı acaba dün kasıkta asırı yanma agrı ile doktoruma gittim ve bebeğin Transvers duruş diye bir şekilde durduğunu yanı yan bi şekilde yattığını söyledi %90 döner dedi gerçekten çok canımı acıtıyor 22. Haftadayım su anda içinizde böyle bir durum yaşayan var mı??