Ben “rabbi hebli mines salihin”— Ey Rabbim! Bana iyi ve yararlı kişilerden olacak bir evlat bağışla
“ Rabbic’alni mukîmas salâti ve min zurriyyeti rabbenâ ve tekabbel
duâ(duâi).”— “Rabbim! Beni namaza devam eden bir kimse eyle. Soyumdan da böyle kimseler yarat. Rabbimiz! Duami kabul eyle.”
“ Ve berren bi valideyhi ve lem yekun cebbaren asıyya.”— Biz, ona daha çocuk iken hikmet ve katımızdan kalp yumuşaklığı ve ruh temizliği vermiştik. O, Allah’tan sakınan, anne babasına iyi davranan bir kimse idi. İsyancı bir zorba değildi.
Ben hergun 10ar kere okuyorum canım bide Yasin okuyorum bide teşbih duaları var onları okuyorum