Sedefkitir12- Lofty bende 18+3 2. Gebeliğim artık dıştan da bekli oluyo tekmeleri 😅 kramp falan yok ilk gebeliğimde çok yaşadım ama bunda çok rahatım sanki hamile değilim 😅
Lofty lylabaros lylabaros 17 segirme olarak hissettim bir kaç defa sonrası yok 18 biraz daha hareketlerini hissettim bende😊 keşke bende de olmasa kramplar 😏
Ipek38 18+5 ilk hamileliğim hafif titreme seğirme gibi oldu henüz tam anlamıyla hissedebilmiş değilim hemen o evreye geçmek istiyorum 🥹