Minigimvebiz Iyi akşamlar arkadaşlar. Ben öğretmenim. Evde kullanabileceğim bir fotokopi makinesi almak istiyorum. Sizlerin kullanıp memnun kaldığınız önerileriniz var mıdır acaba?
Minikperi Minigimvebiz Hp’ninkini kullanıyorum ben A101′den almıştım 3 yıldır. Memnunum ama modelini bilmiyorum.
peksimetya Minigimvebiz hp ink tank ya da canon ların mürekkep tanklıları var. Kartuş derdi yok en azından. Mrekkeplilere bakın mutlaka. Ben home ofis çalıştığım için şu an en son canon pixma g3420 kullanıyorum çok memnunum🤌🏻