Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Kız bebek ismi :)
Dilekemre
Kızlar sizce dila mı yoksa minel mi ? Başka isim önerileride alabilirim
blackeagle
Dilekemre
minel güzel gibi bende kısmetse Almila koycam kızımın adını :)
Semay
Dilekemre
İnci🙈
Semay
Dilekemre
Zeyneb
Deletedmom344
Dilekemre
Minel çok güzel.☺️ Benim de eğer kız olursa Deren olacak.
Dilekemre
blackeagle
blackeagle
almilada güzelmiş:)allah kucaklarımıza almayı nasip etsin
Esi
Ben Selin yada Elay düşünüyorum
Dilekemre
Esi
elay degisik hos geliyo anlamı ne acaba
Dilekemre
Semay
yaa cok guzel kız isimleri var duydukca fikrim degisiyo:)
Dilekemre
Deletedmom344
deren ismide güzelmiş:)
Elra
Minel güzelmiş canim benimde kizim olcak insallah Afra Nil düşünüyoruz bizde 🤭
Dilekemre
Dilekemre
Elra
ne guzel prenses isimleri ya:)
duruveeannesi
Minel guzel. Biz de duru koyacağız 😊