Ceren-dilamert İlk gebeliğim 32+4 deyim ama sürekli ağrım ve sancım var doğurmak istiyorum artık nolur biraz konuşalım
Sahdormommy Ceren-dilamert 37+3 heryerim kitleniyor yatarken bende hem doğurmak istiyorum hem korkuyorum stersliyim cok
aysenur30a Ceren-dilamert 38+0 aşırı miğdem yanıyo sürekli 😩 ara ara mide bulantısına var hala . Uyku desen yok sağa sola dönemiyorum ağrı oluyor
Kbrnrkl Ceren-dilamert 30 haftaligim vajina varis var ayakta asla duramıyorum 3. Hamileyim akşama kadar ayaktayım çok şişiyor yürüyemiyorum normal doğum yapıyorum ama imkansız diyorlar yapanlar hep sezeryan olmuş doktorada daha demedim napicam bilmem
Ceren-dilamert Sahdormommy aşkım resmen yatağa girene kadar 15 dakika geçiyor tam yattım diyorum tuvaletim geliyor kalkmam tuvalete gitmem tuvaletten dönmem yine 15 dakika sürüyor tekrar yatmaya çalışıyorum döngü oldu artık psikolojim bozuldu
Ceren-dilamert Sahdormommy bide göğsümün altında geziyor bebek sürekli doğurmak istiyorum kilosu da 2.100 gramdı 2 gün önce . Sancı mı ağrı mı bilmiyorum ama ikisinden biri sürekli var . Artık ağlamaktan içim dışıma çıktı . Çok kasılıyor mahvediyor beni
Ceren-dilamert Gamzecanpolat ah ah o duyguları bende yaşadım her hafta gidiyordum doktora bazen 2 günde bir cinsiyetini göreyim keyfi nasıl diye çok şükür
Bebisbg34 Ceren-dilamert 20+6 dayım hissedemiyorum dogru düzgün bide göbeğim yok cok normal midir sizce ??
Ceren-dilamert Bebisbg34 ben kiloluydum normalde 15 . Haftaya kadar su içsem çıkardım ve baya zayıfladım sonrasında 22. Haftaya kadar eski kilolu halime anca döndüm gören sen zayıflamışsın diyordu o önemli bişey değil korkmana gerek yok iç karnın büyüktür
Esenglylmazz Bugün kontrolüm vardı 38+1 haftalığız ilk kez bpd değeri 1 hafta geri çoktı 37+1 açıkcası endişelendım kızlar diğer değerler haftasıyla uyumlu bilgısı olan var mı
Ceren-dilamert Esenglylmazz benim bebek vaktinden ilerde duruyormuş doktor öyle söyledi ama bakalım ne olucak
Asl_13 Ceren-dilamert 34 haftaligim 2. Gebeliğim mide bulantısı kusma mide yanması kalça bel karın ağrısı ev işi yemek 22 aylık bebeğim var bide ayakta salanarak uyuyo bildiğiniz pertim siz yine iyisiniz bol bol uyuyun dinlenin
Ceren-dilamert kahvesever__ ben acele etmiyorum da o içerde hiç rahat durmuyor onun da canı sıkılmış belli ki 😇