Rumeysa_ahsen 41 haftalık gebeyim bugün gittim açıklık yokmuş nst de iyi dedi sizce ne zaman gelir bebekkk normal mi olur sezeryan mı yaaa gelmeye niyeti yok gibii
mucizeeemmm Rumeysa_ahsen 41+5 te doğurdum ben ama benim 38den beri 1cm açıklık vardı inşallah bi anda açılır belli olmuyor gerçi bi anda doğuyorlar o yüzden kafana takma
Daisy0000 Rumeysa_ahsen Yengem 42ye kadar bekledi hala gelmeyince suni sancı verdiler, 2gün süren suni sancıdan sonra zahmet edip doğdu sıpa 🌺 Ne desek boş bi bakmışsınız gece doğuma gitmişsiniz
BeyzaNur_34_53 Rumeysa_ahsen Ben de Şuan 40+4üm. Doktorum bekleyeceğiz dedi. Hiç canınızı sıkmayın zihnen kaygılarımız olduğu için olmuyor emin olun. Artık bebekler bazen geç doğabiliyor. Yürüyüş yapıp merdiven çıkıp bekleyeceğiz❤️
Rumeysa_ahsen Daisy0000 birde kilolumuydu doğumca çünkü 42 ye kdar beklemiş büyümüştür içinde zor olmuştur doğumu
BeyzaNur_34_53 Rumeysa_ahsen Valla ben ilk doğumumda zerre belirti yoktu. Bir anda suyum geldi sancım başladı. Bir anda da başlayabilir tabi. Demek ki henüz zamanını doldurmadı Allah en iyisini bilir. Şimdiki doktorlar hep müdahaleye meyilli. Akışına bırakın
pinkkk77 BeyzaNur_34_53 ay aynıyızzzzz bende 40+4 oldum ama evet biraz kaygı oluyor ilk bebeğim olduğu için ne zaman gelecek nasıl gelecek düşünüyor insan benim doktorumda 41+3 e kadar bekliycem dedi
pinkkk77 BeyzaNur_34_53 valla hiçbişey yok doktorum perşembeye kadar gelmezse zorunlu yatış yapıcam dedi sende durumlar nasıl