Yguo_mom Firstmomfirstchild kabızlık durumunda degil ama ne zaman nescafe içsem o gün mutlaka yapıyorum tuvaletimi bagırsaklarımı calıştırıyor galıba😏
Cansukapan Yguo_mom litrelik alıyorum ben 1 litreden 3 bucuk bardak çıkıyor günlük bir bardak içiyorum hem gaz sancısı olmuyor hem kabızlığa iyi geliyor İçim markasını alıyorum orman meyveli olanı