Kelebekkk01 Kızlar bebişim kendini göstermiyor doktor kontrolüne gitmeden önce ne yapmam gerekiyor yüzünü görebilmem için hep arkası dönük yada hep yan profil 🥹
269522 Kelebekkk01 benim oğlum ne yaptıysam göstermedi detaylı da 45 dk yüzünü görmek için uğraştık yemek yedim geldim tekrar denedik yok ne zaman gösterdi yüzünü biliyo musun doğduğunda 😂 hamileyken hiçbir fikrim yoktu yani yüzünü hep elleriyle kapattı
serife8796 Benimde kızım yüzünü göstermiyor hiç 36 hafta olduk daha hiç göremedim ne yapsam fayda etmiyo
Sehseh Bende dün detayliya girdim ama ellerini yüzüne kapatıp göstermedi bide baş aşağı duruyomus karnımda oyleyken görmek daha zormuş zaten DT dogumda gorursun anca heralde böyle giderse dedi 🤣
Kelebekkk01 Sehseh aşkım detaylı yaptırılmak zorunlumu özele gitmeme rağmen doktorum başka bir özel muaynaneye yönlendirdi bende gitmedim Allah korusun bişe olsa bile nasıl engel olabilirim ki ben buna
Ebru3439 Kelebekkk01 Çiğ havuç yemeği seviyorsan onun içinde de şeker olduğu için bizde güzel etki ediyor 😅 tavsiye ederim tabi hastahane yakın gitmeden tavşan gibi kemiriyorum 😂
serife8796 Egemoms1303 yemin ediyorum aynen öyle o kadar merak ediyoruz ki ya bir kere bile mi göstermez yok nazlı kızım saklıyo kendini 😊😊
Egemoms1303 serife8796 cinsiyeti doğumda öğrenenler varya sizde bebegi dogumda gorceksiniz demekki 🤭 Hayırla sağlıcakla gelsin prenses hanım 🥰
Minikperi Kelebekkk01 benim de göstermiyodu o kadar çikolata ye dediler yedim yok. Kuru üzüm ve fındık yediğimde bacaklarını komple açtı da görebildim çok hareketliydi. İnternette saraçoğlu diyodu onu dinleyip yapimmdedim haklı çıktı adam 😂
Sehseh Kelebekkk01 valla ssn bilirsin canım ama benim içim baya rahatladi detayliya gittiken sonra eğer için rahat değilse gitmeni öneririm bana Devletteki DT onerdi ama orda ravndevu olmadığından özele gittim hem renkli ultrason bebek yüzünü göstermedi ama sağlığı iyiymiş şükür 😻