Kubrakrdsozr Girlshey bence değil yaa çünkü benim hep sol tarafımda hareket var ilk başlardada sol kasığım ağrırdı kızım olacak 🥰
ElifKarata Girlshey bence de kesin değil hurafe ama benm ilk cocugum solda ydi kızım oldu smdi hep sagdaydı erkek.
canss_96 En başından beri hep solda hissettim ve kız çıktı tabi böyle bi hurafe olduğunu açıkcası yeni yeni görüyorum ama bilemiyorum tabi ama ilk doktora gittiğimizde keseyi solda görmüştük şuan 29+1 olduk çok şükür
Yalnizanne Girlshey kasık ağrısını duymadım ama bebek sağ taraftaysa erkek sol taraftaysa kız diyolar ne kadar doğru bilmiyorum🌸