Mervebgnaydn Merhabalar, 14+5 haftalığım hala daha uyurken yüzüstü yatıyorum. Kalktığımda karnımda ağrı oluyor sonra geçiyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Bebeğim zarar görüyor mu sizce ?
Selcen06 25 haftadan sonra istesenizde yatamazsınız. Hatta 20-22 arası rahatsız olmaya başlarsınız. Bebeğe şuan bi zararı olmaz.
Hilalayyy Bende 18+5 haftalığım istemsizce yüz üstü uyumuş halde kalkıyorum 20. Haftaya kadar bir şey olmaz diye okudum bazı yerlerde inşallah oyledir