Canım çok ağrı yapıyorsa ya çatlak vardır yada iç basurun vardır dışarı çıkmıştır sismistir. Önce dışarı sarkan varsa içeri it. Ben bekarken bekunis kullanmıştım on dört seneden fazladır kronik kabızlığim vardı. Hamileyken bir hafta akşam yemegi yerine yulaf lapası yedim iki yıldır hiç kabız olmadım. Çatlak varsa da anrecta adında bir krem var iki üç surmede tamamen geçiriyor. Yalnız bu kremi uzman yada profesor yazıyor. Hamileyken kullanmak çok riskli bebekte kalp problemlerine kadar yol açabiliyormus ama durumum çok kötü olduğu için çok az minicik iki üç kez kullanmama izin vermişti doktor sıkıntı yaşamadık. Uzun süreli ve bol kullanım bebeğe çok zararlı. Öncelikle muayene olmanızı tavsiye ederim. Çatlaga tek iyi gelen krem bu bu arada. Yillardir çekmiş ve piyasadaki tüm ilaç ve kremleri kullanmış biri olarak yaziyorum geciktirmeden muayene ol catlaksa yirtiga kadar gidiyor iyileşmesi çok geç oluyor bu sefer kısa surede iyilesirsin inşallah