annelik_4 Melliiii nasipse inşallah cuma günü 9.haftaya giriyoruz 7.haftamdan beridir doğru düzgün bsy yiyemiyorum her tür kokudan tiksiniyorum insallah bir an önce bulantılar azalır 🤲
cokbilmismom Mide bulantım ve kusmam 9. Haftada başladı çok kötü geçti ve 3 gün migren atağı geçirdim lodosta vardı o da tetikledi, parol serum takıldı o bile tam olarak fayda etmedi. 10+4 şimdi daha iyiyim çok şükür bulantım var ama kusmuyorum en azından 🙈
0107 Bende 8+5 im çok şükür iyi gidiyor ama birkaç gündür aşırı halsizlik bir uyku hali var uyanıyorum kahvaltı yapmıyorum masadan kalmadan yine ağırlık çöküyor o derece oldum son günlerde ☺️ Başka bir şikayetim yok çok şükür birde rahim kasılması gibi bişeyler hissediyorum.