Srp53 aynı şeyleri yaşıyoruz. Kürtaj oldum 8. aya girdim. hala olmaması beni geriyor yaşım 31 artık istiyoruz yani. 1 kere tuttu niye olmasın diyorum , kürtajdan sonra iki kere kontrole de gittim sıkıntı da yok. Ama ya olmazsa da diye gerginim de🫣 bu ay bu marka ile ovülasyon takip ettim bende beklediğimden bir gün önce koyulaştı ama mesela daha koyu da olmadı yani ilk çizgiden. Bende diyoeum acaba olgunlaşmıyor mu. Sonra da silikleşti, günleri tam değerlendirdik bakalım bekleme modu.