zeryyyyy1 Arkadaşlar dünden beri ateşim çıkıyor ve bulantım oluyor kusma olmadı ama öğürmelerim var başımın ağrısı kulak ve gözlerime vuruyor acile gitmeli miyim sizce ?
Cansukapan zeryyyyy1 ateş iyi sayılmıyor gebelikte gitmelisin bulantı işin serum yaparlar gripsen parol serumu veriyorlar çok geçmiş olsun
tugcesakzci zeryyyyy1 gebelikte ateş iyi değildir canım acile git hemen ne olur ne olmaz. Çok geçmiş olsun
MelteM2cck Geçmiş olsun. Salgın var zaten. Siz acile gidin serum takarlar atesinizi kontrol altına almış olursunuz zaten. Sonrada en kısa zamanda doktora görünün enfeksiyon olabilir
Elasss077 Tabiki gitmelisin. Belli ki salgından etkilenmişsin bu daha ilk tepkiler gitmezsen ilerleyebilir Allah korusun. Gidip hemen önlemini almalısın🌼