Iyi gunler arkadaşlar. 26 .haftamızdayiz bebeğimin kıyafetlerini almaya başladık.Kasım ayında kendime de lohusa kiyafetlerini alıp kenara koyayim diyorum.Beden olarak nasil almalıyız?Neler almalıyız? Tesettürlüyüm.Kendi bedenimde mi almalıyım? Fikirlerinizi ,tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?