Merhaba bebeğim 4 bucuk aylık ilk zamanlar göğüs ucum yara oldu geçti derken şimdi bebeğim göğsümün ucunu çektiriyo diliyle bastırıp oynamayı falan öğrendi 2side tahriş oldu acaip acıyo lansinoh krem var evde ama ben doğum zamanı çok etkisini göremedim açıkcası , ne önerirsiniz