Lilya1232 fetal dna da deniliyor sanırım dr bana da önermişti dolar üzerinden fiyat veriliyor amerikaya gönderilecek 15 bin denildi ben yaptırmadım 2li tarama yaptırdım temiz risksiz çıktı çok şükür dr söyledim bu testi yaptırsamda kötü de çıksa bu bebeği aldırmayacağım o yüzden bu testi yaptırmak istemiyorum dedim